2019. már 31.

Elérem az álmaim

írta: Madi88
Elérem az álmaim

Ez a blogom címe is, és most ennek a bejegyzésnek is megfelel. Egyszer már próbálkoztam blogírással, vagyis inkább csak regisztráltam ide. Annak az volt a címe, hogy csakazértismegcsinálom, persze ha jól emlékszem rá, vagy hasonló. De elfelejtettem a jelszót, és nem tudtam belépni, és csináltam ezt a blogot és már jobban is tetszik ennek a címe.

Pontos dátumhoz nem tudom kötni a futásom kezdetét, meg nem is akarom. Én személy szerint nem szeretem tartani a hozzám kapcsolódó ünnepeket (szülinap, névnap). De az első versenyemet 2015. május 17-én futottam, Mosonmagyaróváron. Azóta sok víz lefolyt már az összes folyóné s sok kilométert beletettem a lábamba és a cipőimbe is, szerencsére. Sokat fejlődtem, és még többet tanultam. 

Tavaly novemberben már elkezdtem az idei terveimen gondolkozni és tervezgetni. Hogyan tudok a legjobban felkészülni egy edzésre, vagy egy, bármilyen hosszúságú versenyre. Elég sokat olvastam e témákban, és olvasok szinte minden nap valami újat. Tudtam, hogy a legnagyobb hangsúlyt az erősítésre kell helyeznem. Elég szépen be tudtam osztani a heteimet, hogy mikor mennyit futok, vagy erősítek.

Nem szeretem a konditermeket, és Street workout pálya nincs nálunk, így itthon végzek saját testsúlyos edzéseket, TRX és Kettlebell társaságába. 

Csak a hétvégi hosszúk idején megyek "ismeretlen" terepre, edzéseken mindig bevált köröket futok. Szerencsére tudom, már szinte a futás előtt, hogy mennyire bírnám az "előírt" edzést. Ha esetleg valami oknál fogva kevés vagyok aznap, akkor rövidítek a távon és lassítok a tempón. 

Megjött végre a március, eltűnt a hó. Itt a jó idő, lekerül pár nehéz ruhadarab és most látom igazán, hogy mennyire is volt eredményes az alapozásom ezidáig. Ritka az a futás, szerencsére, ami nem úgy sikerül, ahogy eltervezem, és szeretném. Mondhatni edzésről, edzésre javítok az időkön, egyre bátrabban futok. (azért még a lejtőfutást gyakorolnom kell, meg még a bokám is féltem mellette) 

Azon vagyok és azért dolgozok nap mint nap, hogy "elérjem az álmaim".

Pacsi

 

Szólj hozzá