2019. már 23.

Never back down

írta: Madi88
Never back down

Elég húzós volt ez a pár hónap számomra, sokféle szinten.

Nagyon magam alatt voltam, nem találtam a helyem, nem sikerült semmi. Még a futás se segített, nem okozott örömöt, amikor kimentem a természetbe futni, bármennyire is jobbnál jobb időket futottam. Nem hozott lázba. de ennek már vége.

Nem is erről szeretted volna írni, nem ilyen témák miatt kezdtem el blogolni.

nagyon jól sikerült az alapozási időszakom. Most hogy elolvadt a hó és sár se nagyon van és már fejlámpás futások sincsenek, elkezdtem futni a jobbnál, jobb időket. Vannak bizonyos köreim, persze kinek nincsenek, amiket futni szoktam. Stravan mindig összehasonlítom az aznapi futásom az előzőekkel, és hétről hétre sikerül javulnom. Ami nagy motivációt és erőt ad, hogy jól csinálom a dolgaim. Hétvégente meg igyekszem olyan útvonalon futni, amit régen futottam, vagy még nem futottam. Nincs térképes órám, nem akarok bolyongani céltalanul, vagy térképet nézegetni. 

Úgy vélem, ahogy melegszik az idő, és eljött a rövidnadrágos futások ideje, az is segít, hogy könnyebben mozogj és gyorsabb legyél. Ma volt az első rövidnadrágos, rövidujjús futásom idén. Élveztem a gyenge szellő és a napnak az egyre erősebb mivoltának erejét.

Egy valami van, amit még nem merek annyira erőltetni és nem is vagyok benne olyan jó, az a lejtőfutás. Pár éve elég rendesen kiment a bokám, és azóta gyakran kiment, és ezért féltem. Rengeteg bokaerősítő gyakorlatot kezdtem végezni, és speckó talpbetétet is hordok, igaz még csak a munkás- és az utcai cipőmbe van, ha beválik, akkor lesz a futócipőmben is. Ebben szeretnék még fejlődni az idén.

Múlt héten Mosonmagyaróváron voltunk és ott elmentem egy 15,5 kmes körre. Végig esett az eső, de így is sikerült egy 1 óra 20 perces időt futnom, amin én is meglepődtem, mert nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fogok futni síkon. (5:08 as kilométer átlag)

Szóval nem adom fel, és megyek előre a céljaim felé! 

pacsi nektek

 

Szólj hozzá