2018. sze 10.

Cipőteszt

írta: Madi88
Cipőteszt

Egy hónapja vettem meg az új terepgumikkal ellátott csukám, a Kalenjie Kiprun Trail MT cipőt. Tapasztalataimat szeretném veletek megosztani. 

Régebben írtam már róla pár mondatot. Tetszik a habszivacs talp, amitől a csillapítása jobb. Használtam kavicsos, köves, aszfaltos terepen, puha, kemény talajon, száraz és nedves körülmények között is, sőt még esőben is volt szerencsém használni.

Nem olyan könnyű, vannak könnyebb típusok is, de legalább van benne anyag. :D 

Én azért választottam ezt a típust, mert hoszabb futásokat tervezek benne, nem akartam olyan cipőt venni, amelyiket nem ajánlják 100 kmes táv fölötti futásokra, hetente. Ebben heti 160 kmt javasolnak, és ne legyen marha drága.

Nem futottam benne még sokat, kb 200 kilit raktam bele, elég változatos terepen, a legtöbb a kedvenc útvonalaim voltak. Egy 50 kmes hosszú futást is kibírt a lábamon.

Tetszett benne, hogy az én rozoga bokámat nagyon jól megtámasztotta, futás közben most nem ment ki, szerencsére egyszer se, ebbe a cipőben.

Nagy hátránya számomra, hogy nem annyira zárt a felső része, mert elég sok kavics jut be a cipőbe, bár lehet, hogy fél számmal kisebb méret jobban kint tartaná ezeket, nem tudom. Ezért ajánlom, és én is használom hosszabb futásoknál a kamáslit. 

Összességében, ajánlani tudom mindenkinek, akik nem akarnak dupla pénzt kifizetni egy hasonló minőségű cipőért.

Ha a Lemkowynán (103 km, 4300mD+) nem lesz vele probléma, akkor mindig ezt fogom venni!

Pacsi!

Szólj hozzá