2020. feb 05.

Megjött a tavasz

írta: Madi88
Megjött a tavasz

"Önmagunkkal kapcsolatos véleményünk bármikor megváltoztatható."

Hóvirággal tarkított erdőben futni, jelenti számomra a tavasz eljövetelét. Kezd a tél elmúlni. Lazábban, kevesebb terhet cipelve (ruha) futok.Tegnap én is megejtettem az első idei rovidnadrlgos futasom. Persze, ezzel együtt jár, hogy a talaj kezd kiengedni, sárban dagonyázva is lehet szenvedni a sikerért. (persze aki bevállalja).

Pár hete költöztem be Egerbe. Most fedeztem fel a környéket, hogy merre kellene elindulni, hogy minél előbb az erdőben találjam magam. Célom, hogy mindig ki a budos városból.

Igen, nem szeretem a várost, se ezt se másikat. Én falun nőttem fel, bár pár évre elkerültem városba, de onnan mindig is haza, vagyis falura, ki a városból - Pestiesen, vidékre. Ez ma sem változott. 

De már nem a megszokott és agyonfutott köreimen gyűjtöm a kilométereket, mint az elmúlt két évben. Persze hiányzik, de ha hazamegyek, akkor kimegyek az Odor várhoz, vagy a Patkóra. Gyakrabban ülök a kocsiba, és megyek közelebb a Bukkhoz, hogy eddig ismeretlen, vagy riktán futott utakat tapossak.

Idén két fő célom, versenyem van. Pünkösdkor az UTH 112 km-es távja, majd október végén a ŁUT 150. Ezen kívül még több ultrát is fogok menni. Reményeim szerinte edzés gyanánt, egyedül is. 

Az év eleje kicsit lazábbra sikerült, bár ezt nem bánom, mert rengeteg más, kicsit elsőbbséget élvező dolgom volt és van most is, de a futásra mindig lesz időm. Hosszú a bakancslista, amiből pár tételt ki szeretnék idén pipálni. Ezekről majd csak akkor ha már sikerült.

Az aszfalt nem a kedvenc játszóterem, de gyorsító edzések néha beiktatok a heti tervembe. Eddig lég szép eredményeket mutat futás után a Strava. Zsófi szólt még tavaly, hogy nincs e kedvem az UB-n indulni csapatban. Montam neki, hogy menjünk. égüül 13 fős csapattal fogjuk körbefutni a tavat. Nem verseny lesz számomra, hanem bulifutás, örömfutás. Jó buli lesz. Az én részem az északi rész, 25 km. 

Idén igyekszem többet blogolni, jobb szöveggel, és tartalmasabb írásokkal. Remélem minden jól fog alakulni. Bár én marha jó évnek mondtam számomra az ideit, és az is lesz.

Pacsi

Szólj hozzá