2018. aug 14.

Új cipő

írta: Madi88
Új cipő

Már régóta meg kellett volna tennem ezt a lépést, hogy lecseréljem a régi csukám. Most az elhatározást tett követte. Nem akarok átfogó cipőtesztet írni, méretekkel, meg különböző paraméterekkel. Ezért csak annyit, hogy a választásom a Kalneji Kiprun MT re esett. Régóta szemezek vele, ennek egy a decathlon által fejlesztett habszivacs talpa van, amit mindig is ki akartam próbálni. Eddig teljesen meg voltam elégedve a decathlon sajátmárkás cipőivel (mint terep, mint aszfalt). Ár érték arányuk szerintem a legjobb. Majd ha jobb futó leszek, akkor lehet, hogy áttérek más cipőmárkákra is. 

img_2869.JPG

Itt akarom megjegyezni, hogy ez nem teljesen igaz, mert volt egy Salomon speedcross 4-em is, amit nem mellékesen a decathlonóbl vettem. 

Hétvégén nem volt lehetőségem kipróbálni, mert Mosonmagyaróváron voltam, de hétfőn eljött az ideje, hogy felavassam.

img_2859.JPG

Mindkét lábamon bibi lett, a bal sarkamon nincs bőr, vagyis felszakadt, és érzékeny, a jobbon meg a bokám lett "csupaszabb". Nem várhattam meg, hogy begyógyuljon, ekkora luxust nem engedhetek meg most magamnak,  óvatos futásra elindultam. Első útján természetesen az Odor-várra vittem fel. Nagyon óvatos futás volt, bár elég könnyedén tudtam menni, kicsit éreztem a sarkamat, de nagyon tetszett, a vastagabb talp, nagyobb csillapítás. Innen lefutottam a Hosszú-völgybe, majd onnan a Hór-völgybe. Visszafelé az Odor-várig, egy meredek kijelölt túristaúton. Nagyon szeretem ezt a szakaszt. Mikor felértem, megálltam ittam egy kortyot a forrásba, meg kicsit le is hűtöttem magam. Előzetes tervek szerint még rá akartam húzni egy kicsit, de nem erőltettem a fájós lábaimat, így a megszokott útvonalon mentem haza.

img_e2888.JPG

Ez lett a szintemelkedésem

img_2884.JPG

Alakul a láb

Mai nap meg egy Patkó-hegyi sprinttávot toltam le vele. (Azért hívom így, mert rövid szakasz, 4,4km, 200m szint, és ide kulacs, zsék és telefon nélkül szoktam menni, "minimálba") Nagyon tetszett, hogy szép tempóba tudtam haladni, érzésre, lefelé meg elég gyorsnak éreztem a tempót és bátrabban is merek mozogni, kevésbbé féltettem a bokám. 

Összességében, nem egy rossz cipő, még szoknom kell, vagyis lehet, hogy a lábam miatt nem tudtam jókat menni. Pár nap és rendbe jönnek, és elkezdhetem a kemény edzést. Kicsit nagyobbat válaszottam, mint az eddigi cipőim, mert ezt éreztem kényelmesnek az első próbánál, de ez nem hiszem, hogy problémát jelentene a jövőben.

Pacsi nektek :D

Szólj hozzá