2018. júl 25.

Egy kis szösszenet...

írta: Madi88
Egy kis szösszenet...

Régen írtam már ide, legutóbb az UTH-ról írtam. Azóta sok eső lejött az égből és lett sáros tőle az erdei "aszfalt". Egyszer már rá kéne venni magam, hogy jobban kitapasztajam ezt az oldalt, hogy is tudok  ide képeket is beszúrni. (majd egyszer kaptok képeket is)

Kicsit nyugisabb munkahelyem van, bár itt is elég sokat talpalok napi szinten de a munkaidőkeretem az biztos, jobban be tudom osztani az időmet. Néha szombaton is kell dolgoznom, sajnos két TT bánta eddig ezalatt a 2 hónap alatt. Elég sok útvonalat próbáltam ki itt a környéken, és bármikor tudok menet közben is változtatni rajta, ha növelni, vagy csökkenteni szeretném a napi adagom. Néha-néha nyomok egy rövidebb szakaszt is, aholt utodom mérni, mennyit fejlődtem. Úgy érzem kezd jó irányba haladni az életem, futás téren is, aminek örülök. 

Voltak olyan heteim is, amikor nem jött össze az 50 km se, de mostmár a 60 kili felletti hetek az átlagosak. 

Sajnos még annyira nem megfelelő az edzésidő, mert az angolra is kell időt tartalékolni, ami most kicsit fontosabb, mint a futi. Nekem most az októberi Lemkowyna a cél, hogy szintidőn belül beérjek, és inkább végigmenjek és ne adjam fel. Előtte vannak kisebb versenyeim, amiket csak teljesíteni akarok, és felmérésnek se utolsó.

Augusztus 4-én lesz a Cserépi Trapp 30 kmes versenye. Előző nap leszek 30 éves, ami megfelelő ünepi verseny lesz. A tavalyi versenyen kemény mezőny volt, remek időkkel. Nemtitkolt célom, hogy dobogóra álljak, esetleg meg is nyerjem, bár az csoda lenne. Igazi célom, hogy jól érezzem magam, jó versenyt menjek és méltón ünnepeljem meg a születésnapom. 

Augusztus végén lesz még egy TT, az Eger Csillaga 50 kmes távja, ami megfelelő erőfelmérés lenne számomra. 

Több verseny lesz -e még a LEM előtt, nem tudom, egyénileg szeretnék inkább futni fosszúakat (40-50km). 

Tervbe van még egy Vérkör teljesítési próbálkozás is, majd kiderül mi lesz belőle.

Pacsi :D

Szólj hozzá