2018. máj 08.

Már egy hete!

írta: Madi88
Már egy hete!

Lassan rájövök, ennek az oldalnak a rejtelmeire és minden apró részletére.

 Pont egy hete (plusz egy nap) költöztem haza, gondoltam, kis összegzést készítek. Hétfőn a barátokkal koccintottunk a hazatérésemre, akkor szívtam el az utolsó szál cigimet. Másnap mér egyáltalán nem kívántam, úgy, hogy előtte a stressz, meg a problémák miatt, majd egy dobozzal is elszívtam egy nap. Annak tudtam be, hogy kezdek megnyugodni, aminek tökre megörültem. El is mentem futni, ezt az alkalmat, a kedvenc helyemre történő futással ünnepeltem meg, felfutottam az Odor-várhoz.

Üröm az örömben, hogy nem dolgoztam még, így volt sok időm. Pár nap kellett mire mondhatni elpakoltam a cuccaim, meg a ház körül is segítkeznem kell, főleg a szőlőt kell csinálnom, hogy idén legyen finom borunk :D

Péntekid minden nap futottam, de nem éreztem, hogy jól esne, nehezemre ment a futás. Szerintem, hogy nem cigiztem, ezért a szervezetemnek még ezzel is kellett foglalkoznia, hogy ellenálljon. De legalább az erőltetett gyaloglást is gyakoroltam, próbáltam rövid távokat, de szinteset menni :D

Szombaton keresztedzésként a haverokkal kispályás fociztunk, persze sörrel, majd kiengedtem este a gőzt. Vasárnap emiatt nem volt futás. Lementem megnézni a mennyei megyeit :D

Tegnap még mindig egy kicsit nehézks futáson voltam túl. Ma kicsit több szintet raktam bele, de ennek ellenére is úgy éreztem, hogy kezd visszzatérni az erőm és javul az időm is. Ma végre élőben is láttam a természetben, szabadon borzok, ráadásul kettől is. Csodaszép idő volt, majd este anyumék által sütött szalonnából, meg kolbászból visszapótoltam az energiát, amit kiftottam magamból. 

Jó úton haladok, hogy az UTH-t végig tudjam csinálni és ne kelljen feladnom.

 

Szólj hozzá